Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna www.rpgexodus.fora.pl
Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2. Rozwój technologiczny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> #1 Zmierzch Matki Ziemi (zamknięty)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kelmut
Administrator



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:59, 04 Lis 2012    Temat postu: 2. Rozwój technologiczny

Na podstawie Skali Kardaszewa:

Medycyna: 1,45

Możemy więc przebierać spośród:

0,8 - mikrochirurgia, wczesne terapie genetyczne, początki nanotechnologii w medycynie, chirurgia nieinwazyjna
0,9 - klonowanie ludzi, zaawansowana genetyka, rozwinięta neurologia, zaawansowana psychologia, nanotechnologia medyczna
1,0 - klonowanie narządów, rozwijająca się protetyka robotyczna, dedykowane genetycznie leki, leki nanotechnologiczne, podstawy kriogeniki i hibernautyki, rozwinięta medycyna ratunkowa
1,1 - zaawansowana medycyna bezinwazyjna i protetyka robotyczna
1,2 - modyfikowanie genetyczne dojrzałych organizmów, szeroka wiedza neurologiczna, rozwinięta kriogenika i hibernautyka
1,3 - podstawy piko- i femtoinżynierii w medycynie, inteligentne leki, chirurgia komórkowa, zaawansowane manipulacje genetyczne
1,4 - łatwość leczenia wszystkich prostych chorób, przedłużenie życia, sporządzenie pełnej mapy mózgu

Dodatkowo z 1,5 bierzemy "skomplikowane operacje na układzie nerwowym", potrzebne do najnowocześniejszej cyborgizacji.

Militaria: 1,2
0,8 - Prymitywna broń kinetyczna nie wykorzystująca prochu (akceleratory masy, wyrzutnie linearne), lasery bojowe, skomplikowana elektronika bojowa, funkcjonalne roboty bojowe (drony, samosterujące pojazdy), zaawansowana broń rakietowa (naprowadzane pociski, mikrorakiety, tarcza antybalistyczna), samoloty suborbitalne, eksperymenty z egzoszkieletami, pełna komputeryzacja armii, bardzo silna wielostopniowa broń nuklearna, hipersoniczne pociski międzykontynentalne (prędkości od 4000 do 10000 km/h)
0,9 - Ręczna broń akceleracyjna, ręczna broń laserowa, prosta broń plazmowa, inteligenta broń samonaprowadzana, prosta bionika bojowa (interfejs mózg-komputer), funkcjonalne egzoszkielety, hipersoniczne lotnictwo, pierwsze funkcjonalne bojowe siły kosmiczne, broń termonuklearna o sile wieludziesiątek megaton (zdolna zniszczyć mały kontynent rozmiaru Europy), miniaturowa broń nuklearna (granat atomowy)
1,0 - Udoskonalona broń energetyczna (lasery, plazma), pojawienie się lotnictwa kosmicznego oraz kosmicznych okrętów wojennych, skomplikowane roboty bojowe, żołnierz cyborg, lekki i funkcjonalny egzoszkielet, wirtualne mapowanie pola bitwy, desant orbitalny,
1,1 - Międzygwiezdne statki bojowe, pancerze z egzotycznych kompozytów, włókna monomolekularne, ostrza plazmowe, optyczne kamuflarze symulujące niewidzialność
1,2 - Broń cząsteczkowa (kinetyczna broń wyrzucająca z siebie cząsteczki podróżujące z prędkościami kosmicznymi), robo-armie, bojowe nanoboty, zaawansowana SI na polu bitwy, pierwsze pola siłowe

Technologia: 1,3

0,8 - energia plazmowa, podstawy nanotechnologii
0,9 - zaawansowana energia jądrowa (np. miniaturowe ogniwa), podstawy optyki niewidzialności, zaawansowana nanotechnologia
1,0 - zaawansowana energia plazmowa (np. broń plazmowa)
1,1 - zaawansowana optyka niewidzialności, energia hadronowa
1,2 - energia anihilacyjna (materia-antymateria)
1,3 - podstawy pól siłowych, podstawy grawitatyki, zaawansowana energia hadronowa

Rezygnujemy jednak z energii hadronowej i anihilacyjnej. W całości!
Z dalszych stopni drabinki dobieramy natomiast:
z 1,4: energia grawitacyjna
z 1,5: strong AI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> #1 Zmierzch Matki Ziemi (zamknięty) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin