 |
www.rpgexodus.fora.pl Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:53, 04 Gru 2013 Temat postu: AcidGun |
|
|
AcidGun / AcidHunt
Broń pneumatyczna strzelająca kwasowymi kulami. Nie jest to typowy pneumatyk ze względu na kwasoodporną powłokę i wzmocnioną konstrukcję. Podobnie jak w przypadku zwykłych pneumatyków produkowane są tylko dwie wersje – pistolety i strzelby. Ma wiele różnych regionalnych nazw jak wytrawiacz, utleniacz, szpetnik czy po prostu kwas. Broń ta nie jest popularna ze względu na zbyt częste zdarzenia, w których uszkodzona raniła jej posiadacza. Acidgun to nie jest broń dla każdego. Potrafi wyrządzić szkody zarówno przeciwnikowi jak i właścicielowi. Nie działają na nią żadne tarcze a pancerze często nie są przystosowane do ochrony przed kwasem. Rany od niej otrzymane są zawsze poważne. najłatwiejszym sposobem, aby ich uniknąć jest zwyczajnie nie dać się trafić. Posiadanie tej broni nie raz może dać przewagę podczas potyczki a nawet jej zapobiec. Po bezpośrednim kontakcie z ciałem, aby uchronić się przed poważnymi skutkami działania kwasu należy jak najszybciej zastosować neutralizator oraz Medpack+. Taka procedura jest bardzo istotna ze względu na nieprzerwane działanie żrącego kwasu. Rany cały czas będą się pogłębiać co może doprowadzić do śmierci.
Magazynek typowego pistoletu:
Standardowy wkład zawiera w sobie zbiorniczek z gazem oraz 6 kulek z kwasem. Średnica kulki to 15mm.
Magazynek typowej strzelby:
Standardowy wkład zawiera w sobie zbiorniczek z gazem oraz 8 kulek z kwasem. Średnica kulki to 30mm.
Zasięg :
Do 20 metrów.
Obrażenia:
Broń zadaje obrażenia dopiero, gdy kwas będzie miał bezpośredni kontakt z naszym ciałem. Po zetknięciu z pancerzem lub zbroją bez odpowiedniej powłoki zostaje sukcesywnie wypalana i topiona.
K4 punkty na turę od kwasu
Przykład:
Siła pancerza 3 -> rzucamy k4 wyszło trafienie za 2 -> Siła pancerza w danym miejscu ( korpus, ręce, nogi, głowa) spada o 2 -> następna tura, rzucamy k4 wyszło 3 -> Siła pancerza spada do 0 a my otrzymujemy 2 obrażenia.
Następne tury wyglądają tak samo. Dopóki nie zastosujemy neutralizatora co turę będziemy otrzymywać k4 obrażeń.
Pancerz jest niestety już nie do użytku.
Jeżeli dostaniemy trafienie z acidguna w pancerz, najlepiej jest szybko go ściągnąć, zanim kwas dosięgnie naszego ciała.
Acidgun’a możemy wykorzystywać to trawienia nie tylko pancerzy ale również zamków, drzwi, pojazdów i praktycznie wszystkiego co nie jest odporne na tego rodzaju kwas.
Jeżeli chodzi o sam kwas i co to dokładnie jest za kwas – wydaje mi się to nie istotne, jest to po prostu substancja bardzo żrąca. Można go jakoś nazwać ale podawanie jego składu albo szczegółowe opisywanie struktury chemicznej jest chyba niepotrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek dnia Wto 23:32, 17 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gary
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Pon 14:25, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Groźna pukaweczka.
Kilka pytań:
Czy kwas z pancerza da się zmyć wodą np wskakując do zbiornika wodnego?
Czy istnieją środki chemiczna do zastosowanie polowego neutralizujące działanie kwasu?
Jak długo działa kwas z jednego pocisku? Przykład: ostrzelana kwasem wieżyczka czołgu z grubym pancerzem zostanie przeżarta w ciągu kilku minut czy kilku godzin?
Czy istnieje limit obrażeń jakie może zadać jedno trafienie? Czy otrzymuje obrażenia aż do zastosowania medpacką bądź usunięcia kwasu z ciała?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 2:16, 01 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Oto moje odpowiedzi:
1. Woda nie zneutralizuje całkowicie kwasu – jeżeli chodzi o wskakiwanie do wody albo wykorzystanie karchera czy szlaufu to zostawmy to MG
2. Tak istnieją – dodałem w opisie
3. Zależy to od siły pancerza – k4. Jeżeli chodzi o czas to będziie 4 tury dla pistoletu i 6 tur dla strzelby. Na pewno zawsze bardziej opłaca się go zneutralizować niż czekać, aż się nasyci i pozostanie po nim tylko osad. Chyba, że pojazd lub cokolwiek jest pokryte osłoną neutralizującą antykwasową to kwas zostaje natychmiastowo zneutralizowany.
4. Tak - będzie to odpowiednio 16 pkt dla pistoletu i 24 dla strzelby.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek dnia Wto 23:34, 17 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|