Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna www.rpgexodus.fora.pl
Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cechy i umiejętności podstawowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Karta postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kelmut
Administrator



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:11, 24 Sty 2013    Temat postu: Cechy i umiejętności podstawowe

Pierwsza próba ułożenia cech i umiejętności na Karcie postaci:

SIŁA
Wigor

WYTRZYMAŁOŚĆ
Kondycja
Odporność
Górnictwo

ZRĘCZNOŚĆ
Broń prymitywna
Broń balistyczna
Broń laserowa
Broń plazmowa
Rzucanie
Kradzież
Pułapki
Pierwsza pomoc

SPRAWNOŚĆ
Walka wręcz
Walka bronią białą
Uniki
Wysportowanie / Akrobatyka
Wspinaczka
Skradanie się
Pływanie

INTELEKT
Leczenie
Języki
Śledztwo
Broń specjalistyczna
Mechanika
Elektronika
Oprogramowanie
Ksenologia / Wiedza o Februusie
Wiedza / Nauka

PERCEPCJA
Spostrzegawczość
Nasłuchiwanie
Wypatrywanie
Przeszukiwanie
Ukrywanie się
Przeszukiwanie
Przetrwanie
Prowadzenie
Pilotowanie
Żegluga

CHARYZMA
Dowodzenie
Perswazja
Przemawianie
Blef
Zastraszanie
Empatia
Handel / Kupiectwo
Pierwsza wrażenie

SIŁA WOLI
Koncentracja
Odwaga
Odporność na ból
Niezłomność
Psionika (?)
Odporność na w wpływ Wirtualnej Rzeczywistości (potrzebna krótsza nazwa).


I to tyle. Jak znajdę chwilkę, to napiszę, co głupiego wymyśliliśmy na temat granic umiejętności, czyli np. czym różni się Spostrzegawczość od Wypatrywania oraz wypiszę przykładowe umki podpięte pod Wiedzę / Naukę (Int)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kelmut dnia Czw 21:14, 24 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gary




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ziemia

PostWysłany: Pią 15:23, 25 Sty 2013    Temat postu:

Musze przyznać, że był oto dla nas wyjątkowo pracowite spotkanie. Jednak jestem dumny z naszego dziecka, nawet jeśli wyjdzie, że ma dałna będę je kochał dalej. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leon




Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:12, 26 Sty 2013    Temat postu:

Macie może jakiś graficzny obraz kary postaci. Bo to też jest ciekawe wyzwanie, jak dobrze zagospodarować przestrzeń na kartce A4, czy umiejętności będą wypisane pod cechami, czy umieści się je w zupełnie innym miejscu, itd.
Jeśli mnie pamięć nie myli, to chyba kiedyś Maciek chciał się tym zająć. I tu też pojawia się moje kolejne pytanie, wiecie może kiedy wróci czwarty muszkieter? (bo mam nadzieję, że wróci)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gary




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ziemia

PostWysłany: Śro 21:12, 30 Sty 2013    Temat postu:

Jest ogólny zamysł co gdzie poukładać ale wciąż niekompletny, a to z powodu takiego, że wciąż nie zamknęliśmy listy rzeczy, które na karcie pojawić się powinny.

Maciek się teraz inżynieruje, w związku z czym dajemy mu luz ale jak tylko skończy dołączy do nas na pewno.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gary dnia Śro 21:12, 30 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:44, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Już się przeinżynierowałem Smile napisane po inżyniersku Smile
Czy to są wszystkie umki jakie będą dostępne i które będzie można rozwijać.
Byłbym za tym aby wprowadzić kilka pustych miejsc na umki zaimprowizowane przez przyszłych MG, nie wiem czy wiecie o co do końca mi chodzi. Tzw umiejętności specjalne, które nie są sztuczkami, które mógłby sobie wymyślić Mg lub jakiś cwany gracz... . Czy karta będzie wyglądała coś w stylu Neuro ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kelmut
Administrator



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:32, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Miejsca na dodatkowe umki są już zaplanowane, ale lista umek nie jest zamknięta (i jeszcze pewnie długo nie będzie). Jeżeli ktoś ma pomysł na nową umkę, usunięcie jakiejś albo scalenie kilku w jedną, to piszcie. Ostatecznie to, jakie umki naprawdę będą potrzebne, jakie wypdrębnić z istniejących, jakie scalić, a jakie zupełnie wyrzucić, okaże się już po kilku próbnych sesjach, ale wciąż wszystkie ciekawe pomysły są mile widziane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Karta postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin