 |
www.rpgexodus.fora.pl Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kelmut
Administrator
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:11, 24 Sty 2013 Temat postu: Cechy i umiejętności podstawowe |
|
|
Pierwsza próba ułożenia cech i umiejętności na Karcie postaci:
SIŁA
Wigor
WYTRZYMAŁOŚĆ
Kondycja
Odporność
Górnictwo
ZRĘCZNOŚĆ
Broń prymitywna
Broń balistyczna
Broń laserowa
Broń plazmowa
Rzucanie
Kradzież
Pułapki
Pierwsza pomoc
SPRAWNOŚĆ
Walka wręcz
Walka bronią białą
Uniki
Wysportowanie / Akrobatyka
Wspinaczka
Skradanie się
Pływanie
INTELEKT
Leczenie
Języki
Śledztwo
Broń specjalistyczna
Mechanika
Elektronika
Oprogramowanie
Ksenologia / Wiedza o Februusie
Wiedza / Nauka
PERCEPCJA
Spostrzegawczość
Nasłuchiwanie
Wypatrywanie
Przeszukiwanie
Ukrywanie się
Przeszukiwanie
Przetrwanie
Prowadzenie
Pilotowanie
Żegluga
CHARYZMA
Dowodzenie
Perswazja
Przemawianie
Blef
Zastraszanie
Empatia
Handel / Kupiectwo
Pierwsza wrażenie
SIŁA WOLI
Koncentracja
Odwaga
Odporność na ból
Niezłomność
Psionika (?)
Odporność na w wpływ Wirtualnej Rzeczywistości (potrzebna krótsza nazwa).
I to tyle. Jak znajdę chwilkę, to napiszę, co głupiego wymyśliliśmy na temat granic umiejętności, czyli np. czym różni się Spostrzegawczość od Wypatrywania oraz wypiszę przykładowe umki podpięte pod Wiedzę / Naukę (Int)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kelmut dnia Czw 21:14, 24 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gary
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Pią 15:23, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Musze przyznać, że był oto dla nas wyjątkowo pracowite spotkanie. Jednak jestem dumny z naszego dziecka, nawet jeśli wyjdzie, że ma dałna będę je kochał dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leon
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:12, 26 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Macie może jakiś graficzny obraz kary postaci. Bo to też jest ciekawe wyzwanie, jak dobrze zagospodarować przestrzeń na kartce A4, czy umiejętności będą wypisane pod cechami, czy umieści się je w zupełnie innym miejscu, itd.
Jeśli mnie pamięć nie myli, to chyba kiedyś Maciek chciał się tym zająć. I tu też pojawia się moje kolejne pytanie, wiecie może kiedy wróci czwarty muszkieter? (bo mam nadzieję, że wróci)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gary
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Śro 21:12, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jest ogólny zamysł co gdzie poukładać ale wciąż niekompletny, a to z powodu takiego, że wciąż nie zamknęliśmy listy rzeczy, które na karcie pojawić się powinny.
Maciek się teraz inżynieruje, w związku z czym dajemy mu luz ale jak tylko skończy dołączy do nas na pewno.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gary dnia Śro 21:12, 30 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:44, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Już się przeinżynierowałem napisane po inżyniersku
Czy to są wszystkie umki jakie będą dostępne i które będzie można rozwijać.
Byłbym za tym aby wprowadzić kilka pustych miejsc na umki zaimprowizowane przez przyszłych MG, nie wiem czy wiecie o co do końca mi chodzi. Tzw umiejętności specjalne, które nie są sztuczkami, które mógłby sobie wymyślić Mg lub jakiś cwany gracz... . Czy karta będzie wyglądała coś w stylu Neuro ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kelmut
Administrator
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:32, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Miejsca na dodatkowe umki są już zaplanowane, ale lista umek nie jest zamknięta (i jeszcze pewnie długo nie będzie). Jeżeli ktoś ma pomysł na nową umkę, usunięcie jakiejś albo scalenie kilku w jedną, to piszcie. Ostatecznie to, jakie umki naprawdę będą potrzebne, jakie wypdrębnić z istniejących, jakie scalić, a jakie zupełnie wyrzucić, okaże się już po kilku próbnych sesjach, ale wciąż wszystkie ciekawe pomysły są mile widziane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|