Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna www.rpgexodus.fora.pl
Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CO to jest DULGAR

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:34, 27 Lis 2012    Temat postu: CO to jest DULGAR




PYTANIE BRZMI
1. Czy nie przesadziłem ?
2. Cym to może być ?
3. Najbliższe skojarzenie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gary




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ziemia

PostWysłany: Śro 14:34, 28 Lis 2012    Temat postu:

Jak dla mnie projekt trochę przegięty Very Happy

Znowu kojarzy mi się z jakimś pokemonem. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:50, 28 Lis 2012    Temat postu:

Tak właśnie myślałem, że może być trochę przesadzone, Smile mi się kojarzy z m mocno zmutowanym czlowiekopodobnym :/ ale jak coś to słucham :p potrzebne czy nie lepiej że jest niż nie jest Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kelmut
Administrator



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:47, 28 Lis 2012    Temat postu:

1. Trudno powiedzieć. Widać dużo kombinacji, może rzeczywiście trochę za dużo. Moim zdaniem jednak spokojnie można go opisać, potem wystarczy po prostu trochę zmienić wygląd i kto wie, może wyjdzie z niego cudo:). Teraz, bez opisu, sam wygląd może być mocno mylący.
2. Drapieżny, stadny skurwysynek wielkości małpy.
3. Z jakimś drapieżnym, stadnym skurwysynkiem wielkości małpy;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:48, 28 Lis 2012    Temat postu:

hehe dobra, muszę zmienić mu przednie bądź tylne kończyny:)
Może żyć na strzępach, pływać w wodzie i i wspinać się po ostrych skałach a schronienie ma w skalnych jaskiniach wyżłobionych przez wodę Smile i jak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leon




Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:27, 29 Lis 2012    Temat postu:

Chyba wiem dlaczego Garemu kojarzy się z pokemonem, ma za duże oczy (jak wszystko co narysują Japończycy). Jakbyś narysował je trochę mniejsze, to twój stwór wzbudzałby ciutkę więcej niepokoju (może nawet w ogóle pozbawić go oczu, a wzrok zastąpić jakimś innym zmysłem).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kelmut
Administrator



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:25, 29 Lis 2012    Temat postu:

Ja od wczoraj się czaję na opisanie i narysowanie drapieżnika lądowego bez oczu, którego głównym zmysłem byłby sonar. Nie umiem go tylko odpowiednio narysowaćRazz. jestem też jak najbardziej za innymi zmysłami zamiast wzroku u tego zwierza.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kelmut dnia Czw 1:26, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:46, 29 Lis 2012    Temat postu:

A więc będzie miał coś al'a oczy w pierwotnym stadium rozwoju nigdy do końca nie wykształcone, bardzo wrażliwe na światło Smile jego głównym atutem będzie zdolność wyczuwania wibracji Smile grasuje tylko w bezksiężycowe noce jeżeli takowe będą albo po prostu noce albo we mgle Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek dnia Czw 22:24, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Smilodon




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:46, 18 Mar 2013    Temat postu:

Dla mnie przypomina Chupakabre. Idea słuszna. Małe małpiopodobne, stadne. Ale może oczy jeszcze większe, bardziej okrągłę... Przystosowane do nocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kelmut
Administrator



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:53, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Jeszcze większe oczy? Veto;p Ja bym je właśnie zmniejszył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:15, 03 Kwi 2013    Temat postu:

w ciągu najbliższego czasu (parę dni) przedstawię Dulgar v2. i zobaczymy co z tego będzie Smile Nic na siłę, zawsze można wymyślić coś innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Smilodon




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:12, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Wielkie, wyłupiaste, o szerokim kącie spojrzenia, mechanizmie wzmacniającym światło jak u kotów lecz może doskonalszym. No może nie jeszcze większe, ale właśnie zostawić duże... mi się podobają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kelmut
Administrator



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:14, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Mi się wydaje, że już teraz gałka oczna zajmuje prawie całą czaszkę Dulgara;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Smilodon




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:19, 03 Kwi 2013    Temat postu:

I mi się to podoba Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin