 |
www.rpgexodus.fora.pl Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kelmut
Administrator
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:05, 23 Sty 2013 Temat postu: Intelekt - Umiejętności |
|
|
Tutaj wrzucamy pomysły na umiejętności, które powiążemy na karcie postaci z cechą Intelekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gary
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Śro 21:33, 23 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nauka - wiedza teoretyczna postaci jest mnóstwo dziedzin w których może specjalizować się bohater, każda jest traktowana jako osobna umiejętność. jak wiadomo jajo głowi muszą mieć łeb jak sklep.
Mechanika - Umiejętność konserwowania i serwisowania urządzeń mechanicznych, postać wie gdzie przykręcić, a gdzie odkręcić śrubki żeby po złożeniu ustrojstwo dalej latało. Tu się przytnie palnikiem, tu zastąpi filtr starą gąbką i wszystko śmiga jak nowe. Przydatne dla mechaników, robotyków i inżynierów.
Elektronika - Układy scalone to już wyższa szkoła jazdy, a że we współczesnych czasach chyba tylko kibel nie jest sterowany komputerowo to okazuje się że sama mechanika nie wystarcza, wszystko musie mieć zasilanie i sterowanie i jeszcze na dodatek musi działać. Must have dla Robotyków , inżynierów, informatyków.
Oprogramowanie - świat cybernetyczny niektórym zastępuję rzeczywistość, podobno jest bardziej rozległy i daje większe możliwości rozwoju. Ja wiem tylko tyle, że z hackerami i informatykami lepiej trzymać sztamę w świecie gdzie jak już wspominałem tylko kible nie mają software'u.
Prawo - zrozumienie zawiłości i współzależności w trzech rożnych systemach prawnych nie jest rzeczą łatwą. Niby da się bez tego żyć ale byłem świadkiem jak babeczka zabrała połowę majątku kumplowi i to jeszcze zanim podpisał kontrakt małżeński. W takich sytuacjach lepiej mieć jakiegoś wyjadacza w tym temacie na podorędziu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kelmut
Administrator
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:32, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Robopsychologia - umiejęstność pozwalająca przewidzieć przyszłe lub wydedukować przeszłe zachowanie się wyposażonego w SI robota lub komputera i jego motywacje (taka robo-empatia). Pozwala wydawać pewne i precyzyjne polecenia, które będą odczytane przez SI w pożądany sposób oraz w ogóle sprawnie porozumiewać się z robotami i SI. Przydatna dla inżynierów, detektywów, robotyków i akolitów SI;).
Lub
Robotyka - umiejętność budowy i programowania robotów a także ich naprawy. Dodatkowo daje wszystko to, co robopsychologia.
(Nie wiem, czy pasuje do spójnego zestawu zaproponowanego przez Garego: Mechanika, Elektronika, Oprogramowanie, w którym zawiera się budowanie robotów, ale rozbite na 3 umki, dlatego daję jako alternatywę)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kelmut dnia Czw 12:34, 24 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|