Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna www.rpgexodus.fora.pl
Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BROŃ Gaussa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Broń osobista
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:15, 26 Sie 2013    Temat postu: BROŃ Gaussa

BROŃ BALISTYCZNA

Broń Palna - broń miotająca pociski energią gazów powstałych ze spalania ładunku miotającego.
(bez komentarza) – Jak mamy Gaussa to nie wiem czy jest sens dodawać ten przeżytek Razz

Broń Gaussa – broń w której pociski przyspieszane są dzięki oddziaływaniu pola elektromagnetycznego.

Broń Gaussa
W związku z tym, iż broń ta również potrzebuje zasalania a dobrze by było jakby jednak nie potrzebowała baterii to mam taki pomysł. W broni Gaussa wymagane je używanie fizycznych pocisków, które do wystrzelenia potrzebują energii. Pociski rozpędzane są w polu EM wytwarzanym w lufie przez nadprzewodnikowe elektromagnesy.
Otóż zasadę działania takowej broni widzę tak:

1) Opcja z łuskami – Każdy nabój składa się z pocisku oraz łuski w której zgromadzony jest ładunek elektryczny ( mały kondensator ) wystarczający, aby jednorazowo zasilić broń na oddanie strzału. Po oddaniu strzału wypada jako bezużyteczny kawałek złomu.
2) Opcja bez łusek - Każdy pocisk jest super kondensatorem zasilającym broń. Moc zgromadzona w pocisku wystarcza do zasilenia cewek GS’a na pojedynczy strzał. Dzięki takiemu rozwiązaniu broń ta nie potrzebuje dodatkowego zasilania.
Dzięki temu mamy dwie wersje konstrukcyjne Broni Gausa. W opcji pierwszej można dokładać i wyjmować naboje w opcji drugiej posługujemy się całymi magazynkami. W opcji drugiej ze względu na mniejsze gabaryty pocisku w jednym magazynku może się zmieścić dużo więcej naboi.

W grze zastosowałbym obie opcje z taka różnica, że każda broń maszynowa jak pistolet maszynowy (uzi) czy karabin maszynowy były konstruowane w opcji 2. Zwykłe pistolety, strzelby itp. w opcji 1.

I teraz rodzaje :

Pistolet:
GSc - (Gauss Slight coilgun) – ręczna broń do walki na niewielką odległość. Charakteryzuje się krótką lufą, małymi gabarytami. Przystosowana jest do strzelania z jednej ręki. Pociski rozpędzane są w polu EM wytwarzanym w lufie przez nadprzewodnikowe elektromagnesy.
Ilość naboi w magazynku - 9


Pistolet maszynowy :
MGSc - ( Machine Gauss Slight coilgun) – ręczna broń do walki na niewielką odległość. Charakteryzuje się krótką lufą, małymi gabarytami. Przystosowana jest do strzelania z jednej ręki. Pociski rozpędzane są w polu EM wytwarzanym w lufie przez nadprzewodnikowe elektromagnesy.
Ilość naboi w magazynku – 27

Strzelba
GSG – (Gauss ShotGun)

Karabin maszynowy
MGK-4700 – [Machin Gaussznikow hehe Razz]
ilość naboi w magazynku – 60


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek dnia Śro 19:52, 04 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Broń osobista Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin