Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna www.rpgexodus.fora.pl
Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Meeting pod wiszącym worem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Podsumowania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gary




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ziemia

PostWysłany: Śro 15:10, 06 Lut 2013    Temat postu: Meeting pod wiszącym worem

Na spotkaniu obecni byli:

Paweł - w roli gospodarza
Leon - w roli zagranicznego wujka i sponsora
Szymon - w roli zaopatrzeniowca
Kelmut - w roli wydawcy
Gary - w roli mendy społecznej

Na spotkaniu ustalono co następuje:

1. Umiejętność "odporność" pozostanie nie rozdzielona na poszczególne kategorie w zamian , tak jak każda inna umka może posiadać specjalizacje.

2. Pochodzenie/ urodzenie zostaje zdjęte z drabinki tworzenia postaci w zamian obowiązywał będzie system pokoleń februsiańskich kolonistów.

3. Ustalono system obrażeń na 20 Pż startowe oraz +1 lub +2 za każdy punkt w cesze wytrzymałość. Ponadto wprowadza się stany zdrowia w zależności od otrzymanych obrażeń. Dają one konkretne minusy do rzutów.

4. Uzgodniono wspólny system prowadzenia różnych pojazdów. Koncepcja Kelskiego mówi: Dopóki działa komputer pokładowy gracz korzysta z najwyższej wartości prowadzenia, pilotowania lub żeglugi. W wypadku uszkodzenia wspomagania kierowania gracz korzysta tylko z umki odpowiadającej danemu pojazdowi.

5. Cyberprzestrzeń nazywamy wstępnie - "System". Nazwa umiejętności dotyczącej poruszania się w nim nazywamy wstępnie tak samo.

6. Wymyślono kilka dodatkowych asów z rękawa, których nazw teraz nie przytoczę ale Paweł je zapisywał, mam nadzieje, że umieści je na forum. W przeciwnym wypadku na pewno o nich zapomnimy. Sad

7. Paweł opowiedział nam trochę o roślinach posiadających dwa stadia rozwoju - silnie pasożytnicze. [Osobiste spostrzeżenie - taki charakter nie może mieć aż połowa roślin na februsie bo zakłóciło by to równowagę ekosystemu zabijając wiele roślinożernych stworzeń]

8. Paweł przedstawił swoją koncepcje na grające lasy w dwóch formach -gwiżdżące i bębniące. Lasy ważne dla polimorfów. Kolejny pomysł na wędrujący las - nasiona jako małe larwy.

9. Leon przedstawił swoją wizję Inari jako spółki ściśle akcyjnej gdzie posiadanie akcji stanowi wyznacznik statusu społecznego i możliwości decyzyjnych w Inari. Akcje Inari jako alternatywna wartościowa waluta.

10. Praca nad mapą - wyznaczyliśmy podział terytorialny


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:30, 25 Kwi 2013    Temat postu:

To forum często mnie zaskakuje Smile dopiero teraz odkryłem tego posta Smile Ciekawe ile kwiatków jeszcze mnie czeka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Podsumowania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin