Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna www.rpgexodus.fora.pl
Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Helper

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:43, 22 Sie 2013    Temat postu: Helper

Modular Helper Vehicle – (Helper), modułowy pojazd wspomagający jest podstawom wyposażeniem praktycznie każdej wyprawy. Jako, że pojazd ten jest wykorzystywany w wielu specyficznych i niesprzyjających warunkach terenowych jego mobilność i funkcjonalność jest uzależniona od zastosowanych dodatkowych modułów, rodzaju napędu, konstrukcyjnego rozwiązania właściwości jezdnych oraz nadwozia. Helper na rynku występuje zazwyczaj w standardowej wersji (BASIC), do której w zależności od przydatności montuje się dodatkowe moduły. Jednym z najczęściej stosowanych modułów jest system bateryjny.

Helper Basic – Ośmiokołowy nieopancerzony otwarty pojazd transportowy o napędzie elektrycznym, który podąża za swoim właścicielem za pomocą prymitywnego systemu SI. Służy do odciążania właściciela podczas pieszych podróży. Jest bardzo funkcjonalny przy zachowaniu niewielkich rozmiarów.


Rodzaj napędu:
Spalinowy
Elektryczny/Atomowy
Hybrydowy
Jonowy

Konstrukcja podwozia:
Koła
Gąsienice
Poduszka magnetyczna

Przykładowe moduły:
- System bateryjny ( bateria z układem zdalnego ładowania urządzeń )
- schowek na amunicje
- uchwyty oraz schowki na różnego rodzaju broń
- wszelakiego rodzaju tarcze i osłony
- pancerz
- zaawansowane układy SI, połączenie z ekstranetem, anteny transmisji danych, oprogramowanie
- rożnego rodzaju moduły wizyjne np.: noktowizory, kamery termowizyjne…
- magazyn chłodzący na przechowywanie żywności
- filtry wody
- możliwość zainstalowanie lekkich działek laserowych lub mikrofalowych sterowanych automatycznie lub manualnie
- panele słoneczne
- licznik geigera
- system meteo
- czujniki stężenie substancji niebezpiecznych ciekłych stałych lub gazowych
- ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gary




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ziemia

PostWysłany: Czw 13:20, 22 Sie 2013    Temat postu:

Jest i on! Muł juczny na miarę nowych czasów. Wyśmienita maszynka bardzo przydatna i funkcjonalna. Biorąc pod uwagę konieczność eksploracji Februusa oraz niedostępność niektórych terenów z powietrza (neutrony). Piesze wyprawy stanowią lwią część ekspedycji.

Taki helper jest zdecydowanie robocikiem ułatwiającym życie podróżnikom.

Myślę że można wprowadzić jeszcze jeden rodzaj podwozia:

-pajęcze nogi ( sprawdzały by się w górskim terenie. )

Z dodatkowego wyposażenia (zdecydowanie nie w wersji basic):

-przenośne laboratorium
-magazyn na wydobyty kruszec górniczy
-pole zakłócające sygnał radiowy
-parasol ekranujący - ochrona przed burzami słonecznymi
-mini szpital polowy z medpakami, analizatorami i robo-chirurgiem.
-wyprofilowane nosze dla jednej osoby

i z zastosowań wojskowych:
- stawiacz min
- generator tarczy
- silny ładunek emp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:34, 22 Sie 2013    Temat postu:

Wersja BASIC po prostu jest i ja zmieniamy w zależności od potrzeb Smile to jest najtańszy model Smile

Wszelakiego rodzaju dodatkowe moduły zależą tylko od pomysłu graczy i zgody MG Smile
Zależy do czego i w jaki celu ma być wykorzystywany to takie moduły zostaną do niego dodane Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin