Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna www.rpgexodus.fora.pl
Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rodzaje wszczepów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Cyborgizacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kelmut
Administrator



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:12, 18 Sty 2013    Temat postu: Rodzaje wszczepów

Jeden pomysł, związany z tym postem. Dostosowany do mechaniki Kelskiej:

Wszczepy standardowe:
Wszczepy standardowo podbijają jedną kostkę. Mając zamontowane cybernetyczne palce, z automatu i bez dodatkowego kosztu podwyższamy poziom jednej kostki przy testach zręczności o jeden poziom (np. zamiast 3k6 mamy 2k6 i k8 ). Tak samo z wszczepem sensorycznym - za darmo podbijamy jedną kość przy testach Percepcji (np. zamiast 4k6 mamy 3k6 i k8 ).

Jeżeli chcemy wycisnąć maksa ze swoich wszczepów płacimy np. 1 PE i dzięki takiemu wydatkowi podbijamy wszystkie kostki o jeden poziom (we wcześniejszych przykładach zamiast 2k6 i k8 mamy 3k8, a zamiast 3k6 i k8 mamy 4k8). Nie da się podbić kości o więcej niż jeden poziom.

Wszczepy zoptymalizowane:
Mogą być też wszczepy (prawdopodobnie Made in Inari, działające na granicach możliwości technologicznych) które podbijają za darmo, z automatu wszystkie kości w testach związanych z ich wspomaganiem (np. każdy test zręczności). W tym wypadku każde dodatkowe podbicie jednej kości kosztuje np. 1 PE. Takie wszczepy byłyby na pewno droższe, ale ich używanie byłoby bardziej opłacalne i efektywniejsze (pełniej wykorzystuje się potencjał sprzętu). Można podbić kości maksymalnie o ten jeden dodatkowy poziom.

Wszczepy specjalistyczne:
Mogą być też wszczepy (custom-made, robione na zamówienie i zazwyczaj bardzo drogie), za pomocą których można podbijać kości o nieograniczoną ilość poziomów. Marnują największe ilości energii, ale da się nimi zrobic cuda.


To oczywiście tylko trzy podstawowe rodzaje wszczepów (a w zasadzie ich propozycje), których działanie w mechanice polega na podbijaniu kości. Oprócz nich wszczepy mogą robić, co nam się tylko wymarzy - zamiast podbijać kości lub dodawać oczka może po prostu dodawać kolejną kość do testu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kelmut dnia Pią 21:18, 18 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rpgexodus.fora.pl Strona Główna -> Cyborgizacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin