 |
www.rpgexodus.fora.pl Forum wymiany myśli twórców gry RPG Exodus.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gary
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Czw 16:00, 25 Lip 2013 Temat postu: Machanika wersja zoptyamlizowana v 1.1 |
|
|
Uwaga zmiany w mechanice!!!!!
Aby nie zaczynać od początku wymienię zmiany wobec poprzedniej wersji:
1. Rezygnujemy z wielu kości aby zmniejszyć koszt pogrania. Do gry potrzebny będzie następujący zestaw:
3K4, 3K6, 3K8, 3K10
2. Pozostajemy przy pięciostopniowej skali Cechy/umiejętności jednak:
poziom cechy
1 = 1 kość
2 = obniża koszt umek w pedekach
3 = 2 kości
4 = obniża jeszcze bardziej koszt umek w pedekach
5 = 3 kości
poziom umki
0 = k4
1 = k6
2 = nic ( dalej k6)
3 = k8
4 = specjalizacja ( max 2 na cechę)
5 = k 10
W ten sposób mamy system oparty na rzucaniu w standardowym teście maksymalnie trzema kośćmi.
3.Standardowa trudność testu przeciętnego wynosi 4. Reszta to modyfikatory. Dalej potrzebny jest tylko jeden sukces.
To na razie tyle jak o czymś zapomniałem dopiszcie niżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|